Monday, August 24, 2009

奇怪

唔知點解今天我好似奇奇怪怪甘
昨晚卑個鬼嚇一嚇
真系差D心臟都彈埋出嚟

無知點解今日的心情好大變化
一時一樣
我都無知自己想點
喊又喊左了
好彩眼某種某人發現
昨晚都系丙住喊
無知系唔系自己給自己壓力?
又或著屋企太吵
我一直讀書 拒D就一直吵
我真系溫唔到一個可以卑我好好讀書的地方
救命 真系喊救命都某人理我
唔敢煩嘚嘚
我驚拒覺得我煩
而且拒又有拒的也煩
我都唔想講太多
都系收收埋埋自己吭
有時真系幾辛苦
最後得一個“喊”字

拒依然某變到
拒種系一樣
無細心

究竟系唔系某得改左
甘樣的男人
要唔要得過?


唔好卑我答案
我唔想知住
嚟個答案 我自己溫

No comments:

Post a Comment