Sunday, August 16, 2009

唸通

唸通佐
就嚟唸通架啦
有時候 退一步 真系海闊天空
感情都好D 吖
你同我講要一齊加油架
我好開心你終於有一拝是提出問題解決架
證明你都會注意同埋關心擬段感情的

今日同你去剪頭髮個陣
有種老婆老公的感覺
哈哈
可能我唸太多羅
梯住你剪頭髮個陣
有種莫名的開心
哈哈 你的頭髮跌落地
我種開心 (好似變態狂)
因為你終於肯將你個粒又長又重的秀髮剪佐
唔錯啦
雖然種系幾長下的
不過都好過以前個粒
搞到你好似獨眼龍

擬個拝五或者拝六希望可以開開心心羅
3周年對我嚟講幾重要下架
我唔需要隆隆重重
只需要你在我身邊
靜靜底享受下二人世界
你開心我又開心甘就得架啦

寶貝
我好驚吖
嘻嘻


No comments:

Post a Comment