Friday, November 20, 2009

UnknowN

系唔系好兇咧
因為讀書個陣讀到好盟
●●●
考試考佐3日
今日有D得閑喇
真系第1次考試會驚到心都差D跳出來
考馬來文個陣死猛透大氣
真系好緊要緊張
考佐4科
馬來文 英文 歷史 仲有個垃圾科
最有信心都系英文同歷史
我知道我自己嘅水準
拿個B都好羅
最好就拿A喇
因為我讀到頭都爆啦
●●●
最開心都系拜2個陣
4班一齊同班
因為拜3要考試 某班進
在個道同D老友傾計好開心
根本都唔似考試嘅
同D朋友一齊在科學室用電話上網
講人壞話
哈哈哈 真系開心又搞笑 不過我覺得我地好9
嚟1擺 系我地最尾1擺一齊在學堂傾計 一齊廢
哎 真系好唔捨得
●●●
我嘅小肥肥最近好得意
但系一時我真系好想鬧拒 因為某些原因
不過都算喇 我都就來走囖
我好唔捨得拒 T.T
好唔捨得屋企 T.T
拒竟然...白過我!!
唔憤! >.<"""
●●●
肥肥同我講 拒同我2哥一齊玩自拍
真系某唸到 拒地會甘快甘friend
我聽到真系扎到下 >.<"
第一次見面可以一齊吃飯 傾計 影像
都好 至少有個人中意我肥肥
以家只有我媽咪唔中意
唉 真系難搞
●●●
好需要錢
去shopping 去唱K
不過要考完試先
最尾1擺在道考試魯
繼續加油先!
多謝個D朋友在我考試個時為我加油
sms卑我 facebook留言卑我
thanks lot lot guys!!

No comments:

Post a Comment